Επιτέλους σταθεροποιηθείτε κ. Βαρουφάκη!

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ: Επιτέλους σταθεροποιηθείτε κ. Βαρουφάκη!:



Παραδέχομαι ότι δεν είμαι σε θέση να καταλάβω τον κύριο Βαρουφάκη. Αυτή η αδυναμία μου ενδεχομένως να μην εξαρτάται μόνο από μένα. Αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι ο Υπουργός έχει
μια μεγάλη αδυναμία: Δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί. 

Με λίγα λόγια θα πρέπει κάποια στιγμή να μας μιλήσει για την ουσία της διαπραγμάτευσης την οποία επιχειρεί. Φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι η επικοινωνία και η διαφήμιση παίζουν ρόλο στην προσπάθεια του. Άλλωστε και ο ίδιος ο Θεός πιστεύει στην επικοινωνία και τη διαφήμιση, γιατί έβαλε καμπάνες στις εκκλησίες του… Με την διαφορά ότι επι χιλιάδες χρόνια ο Θεός είναι απολύτως σταθερός στις απόψεις του. Ο κ. Βαρουφάκης, πάλι, όχι… 
Είναι λογικό, πιστεύω, να μην κατανοώ την αποδοχή του 70% του μνημονίου εκ μέρους του. Να μην κατανοώ, επίσης, την στροφή για την εκταμίευση των 7,5 δισ. ευρώ. Γιατί αυτό που ήξερα είναι ότι το μνημόνιο θα το σκίζαμε. Και ότι τα λεφτά δεν τα θέλαμε. Τώρα όλα αλλάζουν και πάλι. Νομίζω ότι δεν έχω άδικο να ζητάω από τον Υπουργό να δείξει λίγη κατανόηση και να σταθεροποιηθεί επιτέλους σε μια και μόνη θέση. 
Και φανταστείτε εάν εγώ αισθάνομαι έτσι τι θα νοιώθει αυτή την ώρα ο Λαφαζάνης! 
Με εκτίμηση
Ο Θείος

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΩ ΚΑΘΟΛΟΥ !!!
ΕΧΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΟΣ!!???

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις