ΤΟ ΘΕΟΡΗΣΑ ΑΝΓΚΑΙΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝ ΕΞΕΛΗΞΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ !!
 ΕΙΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΘ,ΗΜΩΝ !!!
                                              Bildergebnis für ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


Με το που πήγα σήμερα στο γραφείο, μου λέει ο υπεύθυνος τύπου, μοναχός π. Γ.: "Τελικά είχες δίκιο". Λέω "Τι εννοείς;". Μου λέει: "Επιβεβαιώνονται αυτά που έλεγες ότι θα γίνουν". "Δηλαδή;", τον ρωτάω. Μου λέει: "Έρχεται πόλεμος". "Χαίρω πολύ", του λέω, "αλλά τι εννοείς, μίλα πιο καθαρά, ποιός σου το είπε;". Μου λέει: "Δεν μπορώ να σου πω". "Ποιός είναι, βρε παιδάκι μου, μήπως κανένας διορατικός σαν τον άγιο Παΐσιο;". Μου λέει: "Δεν μπορώ να πω ποιος μου το είπε, είδε ένα όραμα, πόλεμος το καλοκαίρι με την τουρκία'. Λέω: "Καλά, εντάξει, εγώ τα λέω από καιρό, όμως ποιος είναι αυτός, στέκει στα σωστά του;". Μου λέει: "Βεβαίως, είναι ένας πολύ αξιοσέβαστος ρασοφόρος, αλλά με όρκισε να μην αποκαλύψω περισσότερα, δεν μπορώ να σου πω ποιος είναι".
Αυτά λοιπόν φίλοι της σελίδας με την σημερινή μέρα στο γραφείο της Μητρόπολής μας...Και υπ' όψιν ότι ο π. Γ. δεν ήταν ποτέ ένθερμος υποστηρικτής αυτών των προφητειών, αν και κάποτε μου αποκάλυψε ότι σε συνάντηση του Μητροπολίτη μας με τον Βλαδίμηρο πριν από λίγα χρόνια, όταν στο γεύμα ήρθαν οι Ρώσσοι στο τσακίρ κέφι και μίλησε η βότκα, είπαν ότι θα γίνει ο γππ και πως αν οι τούρκοι προκαλέσουν την Ελλάδα, να μη φοβόμαστε, εκείνοι θα μπουκάρουν και θα τους διαλύσουν.
Όποιος θέλει τα παραπάνω τα πιστεύει. Αν ο π. Γ. μού είπε ψέμματα, ψέμματα σας μεταφέρω κι εγώ. Αν είπε αλήθειες, αλήθειες σας μεταφέρω. Αυτά...

(29-05-2015, 23:36:45)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις